בתור צלם מגנטים, אני נתקל בשאלה הזו לא מעט, באיזו מצלמה צריך להשתמש כדי לצלם מגנטים לאירועים ?

(מצד אחד שתהיה זולה ומצד שני שתהיה איכותית מספיק)

אתחיל בזה שציוד צילום הוא ציוד מאוד יקר, ואפשר בקלות רבה להגיע לסכום של – 20,000 ₪ צפונה.

אך למזלנו צלמי המגנטים, אין צורך בציוד צילום יוקרתי כל כך, רוב המצלמות נמדדות בעשרות פרמטרים, ובשביל לצלם מגנט שגודלו מסתכם ב 7/10 ס"מ – , אין צורך להשקיע בציוד יוקרתי,  מכיוון שהרזולוציה הדרושה לשם צילום המגנטים היא נמוכה מאוד וזה לא יורגש כלל בעת ההדפסה.  

את כל הנושא של המצלמה והאביזרים הנלווים אפשר לסגור בפחות מ-3,000  ₪ !
ממש חבל יהיה להשקיע מעבר לכך (אלא אם כן יש לכם צרכים נוספים מעבר לצילומי מגנטים)

יש כמה סוגי מצלמות ואני אתמקד במצלמה שאנו צריכים כדי להתחיל לצלם , והסוג הוא מצלמת רפלקס (DSLR) בדרך כלל יש 2 מותגים עיקריים שאיתם מצלמים,  והם  CANON ו -NIKON (מה יותר טוב ? זה כמו לשאול מה יותר טוב IPHONE או גלאקסי ? ) יש כאלה שיגידו CANON ויש כאלה שיגידו NIKON, שתיהן מעולות והכל זה עניין של ממשק ונוחות – אני אישית עובד עם CANON – אבל זה לא אומר כלום לגבי הבחירה שלכם.

ציוד צילום שנצטרך כדי להתחיל לצלם מגנטים מורכבת מ-3 חלקים עיקריים

בדוגמה במדריך זה  אבחר להציג ציוד של  CANON אך כמו שאמרתי תוכלו לבחור גם ב-NIKON (העדשה והפלאש הספציפיים האלה מתאימים גם לקנון וגם לניקון)

גוף המצלמה– שנוכל להשתמש בה היא הדגם הפשוט ביותר של CANON והיא נקראת EOS 1300D, ונכון לכתיבת שורות אלה היא עולה 1035  ₪  בזאפ/

עדשה מצוינת לצלמי מגנטים –  Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD  – 1100  שח בזאפ



פלאש GODOX TT685C במחיר של 530 ₪ בזאפ (אפשר למצוא ב- EBAY במחיר זול יותר) להבדיל מגוף המצלמה והעדשה את הפלאש הייתי ממליץ לרכוש דווקא מ-EBAY



 

 

אביזרים נלווים שכדאי לרכוש על מנת להגן על ציוד הצילום, פילטר זכוכית להגנה מפני שריטות על העדשה 50-100 ₪ תלוי בדגם החברה (אפשר למצוא ב EBAY ב-20 ₪)
רצועה למצלמה – בדרך כלל מקבלים במתנה עם קניית המצלמה אך במידה ולא , תוסיפו לעלויות שלכם עוד 30 שקלים, תיק צילום לצורך אחסון המצלמה, העדשה והפלאש – 100 ₪.

בטריות נטענות לפלאש – סט מטען+4 בטריות בעלות של כ-100 ₪ (תוכלו גם להשתמש בבטריות חד פעמיות של FUJI/אנרג'ייזר/דורסל וכו'…)

כרטיס זכרון 16GB – 30 ש"ח

אם תעשו חישוב של כל ציוד הצילום וכל האביזרים הנלווים יחד – לא תגיעו ל-3,000 ₪ כמו שציינתי בתחילת המדריך.

בהצלחה

זמין לרשותכם בכל שאלה,
שחר

רוצים לדעת יותר על פתיחת עסק מגנטים ? קבלו עותק של המדריך להפקת מגנטים לאירועים בחינם !



הכניסו פרטיכם כאן ותקבלו את המדריך אליכם ישירות לתיבת הדוא"ל